Guide til energi på abonnement

Hos PurePower vil vi gøre det nemmere for dig at bestille dine energi og restitutionsprodukter! 

 

Med vores abonnementsløsning kan du f.eks. springe leveringer over, sætte dit abonnementet i bero når du er på ferie (max 8 gange) eller stoppe dit abonnement helt - kort sagt du er 100% i kontrol. Du kan læse mere om vores abonnements ordning nedenfor, og er du i tvilv om noget, kan du også altid sende os en mail på tr@purepower.dk.  Husk altid at læse vores Vilkår og betingelser for energi på abonnement.

 

Nedenfor har vi forsøgt, via nogle hjælpe videoer, at svare på de fleste spørgsmål om vores abonnementsløsning, blandt andet :

 

  • Kom igang med energi på abonnement
  • Hvordan du ændrer leveringsintervallet
  • Hvordan du springer specifikke datoer over i dine leveringer
  • Hvordan du sætter dit abonnement på pause
  • Hvordan du ændrer dit abonnement til nogle andre produkter
  • Hvordan du stopper dit abonnement helt

 

 

Videoer i produktion

 

 

 

 

 

Godt at vide om vores abonnement

Pris, betaling og leverings intervaller 

Pakken kan sendes til dig i intervaller af hver måned, hver anden måned eller hver trejde måned. Den pris der er nævnt ud for det valgte abonnement er den pris du betaler per levering. Levering er altid inkluderet i prisen.

Hvornår og hvordan kommer min bønner frem?

Lige til din nærmeste pakkeshop.
Vi sender din ordre afsted den første hverdag imåneden og du kan forvente at modtage din pakke 2-3 dage efter. 


Betingelser
Når du køber et energiprodukter hos os, skal vi vide besked hvis du er under 18 år. Er du under 18 år skal aftalen nemlig indgås af en forældre.
En aftale kan altid let annulleres af en forældre, hvis det skulle vise sig, at den er blevet indgået af et barn eller en person under 18 år.
Ønsker man at fortryde købet bedes man hurtigt muligt kontakte os på info@purepower.dk. Fortrydelsesretten er 14. dage fra modtagelse af den første levering.