Handelsbetingelser

Betaling

Purepower modtager betaling med Dankort/VISA/Dankort/Mastercard/
Viabill. Betaling vil tidligst blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Purepower krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Levering

Dine varer sendes enten:

- til en af de 400 GLS Pakke-Shops (bla. 7eleven, Brugsen, m.f).
  Du vælger selv hvilken, når du bestiller. 
 
- til din private adresse, hvor du kan angive henstilling, hvilket altid er
  for modtagers ansvar,
 
- eller de kan afhentes på Smedevej 1, Harre, 7870 Roslev, alle hverdage
  mellem kl. 08.00 og 15.00.

Du får en e-mail og/eller SMS, når pakken ankommer, og du kan typisk afhente dine varer alle ugens 7 dage og i nogle Pakke-Shops helt til kl. 22. Pakken vil normalt henligge i shoppen ca. 10 hverdage.

Afhentning.


Vælger du afhentning kan du hente din pakke samme dag. Sker afhentningen ikke inden for 7 dage vil din ordre blive annulleret. Oplys dit pakkenr ved afhentning.
 

Reklamationsret

Purepower yder reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Varen er udstyret med batchnr. i form af en holdbarhedsdato. Der bør refereres til denne ved henvendelse til Purepower. Reklamationsretten dækker ikke fejl og skader, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert håndtering. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Purepower inden for rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Purepower returneringsomkostninger i rimeligt omfang. 

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: 

Purepower
Smedevej 1
7870 Roslev
E-mail: info@purepower.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller ved at aflevere varen personligt hos os. Det fremmer ekspeditionen, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, samt kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Refusion 
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Purepower har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde, som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen (ekskl. returporto) til din konto inden for få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer - se punktet ''Reklamation og varereturnering''.

 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
 
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
 
Personoplysningerne registreres hos PurePower og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
 
Den dataansvarlige på https://www.purepower.dk er Charlotte Nielsen, Administration og kundeservice. 
  
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand
  
Som registreret hos PurePower, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: Care@toft-group.dk
 

Abonnementsbetingelser

Generelt

På purepower.dk.dk kan du bestille energi produkter på abonnement. For at afgive en bestilling på abonnement på purepower.dk, skal du være fyldt 18 år og være bosiddende i Danmark. Er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre. Tilbuddene gælder ikke ved forsendelse til Grønland, Færøerne og i udlandet. 

 

Vores abonnement er bygget til at kunden selv kan administrere sit abonnement.

Alle priserne på varerne er inklusiv moms og inklusiv levering. Der tages forbehold for leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer, force majeure og trykfejl. Det er muligt at se tidligere og nuværende abonnementer via login på hjemmesiden under "Din Konto" herefter "Mine Ordrer" og så klik så på "Mine Abonnementer". Alle aftaler indgås på dansk.

 

Med jævne mellemrum har vi udskiftninger i vores abonnement. Skulle en energipakke du abonnere på udgå af vores sortiment, vil du i stedet modtage en anden pakke og blive kontaktet med henblik på at ændre eller opsige dit abonnement.

 

Det er kun via hjemmesiden, at du kan bestille energi på abonnement. Hvis du evt. har forespørgsel på varer som ikke er på siden, er du meget velkommen til at kontakte os mht. om vi kan skaffe varen. Dit køb betales online på purepower.dk med betalingskort. 
 

Ordrebekræftigelse
Når du bestiller et kaffeabonnement vil du modtage en ordrebekræftelse via email. Denne skal du kontrollere er i overensstemmelse med din bestilling. Oplever du fejl eller mangler ved din ordre bedes du kontakte info@purepower.dk

 

Kvitteringer
Vi sender auto-generede mails herom. Når vi trækker pengene fra dit din konto; vil du som kvittering få tilsendt en mail der indeholder: Transaktionsnummer, varer og beløb.


Fortrydelsesret ved abonnement

Der er ingen fortrydelsesret på levering af fødevarer. Ønsker du at at fortryde et købt abonnement skal du gøre det inden første levering ved at logge på din konto og stoppe dit abonnement.

 

Afbestilling
Ønsker du at afbestille eller flytte en levering skal det ske senest kl. 21.00 dagen før leveringen. Ved at logge på din konto og springe en næste levering over.

 

Bindingsperiode og opsigelse
Der er ingen bindingsperiode på vores abonnement og du kan opsige det når du ønsker, ved at logge på din konto og stoppe dit abonnement.

Du kan altid tilgå din abonnementer via siden ”min konto”. Her kan du opsige, udskyde levering, ændre interval, sætte I bero og opsige.

 

Sådan handler du hos os 
For at foretage et køb af abonnement på purepower.dk skal du igennem 5 trin. 
1. Find den eller de varer du ønsker og klik på ”Abonner” 
2. Indtast dine personlige oplysninger 
3. Godkend vores abonnementsbetingelser 
4. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet 
5. Gennemfør betalingen 

Betaling
Når du bestiller kaffe via abonnement på PurePower, betaler du online vha. betalingskort. Du kan betale online med følgende kreditkort: Dankort, VISA/ Dankort, eDankort, MasterCard, Maestro, VISA electron og JBC. Kortholder vil blive trukket for den konkrete levering ved placering af ordren. Herefter er det ved hver levering efterfølgende.

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har som udgangspunkt ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden. Data som du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL). Hverken Risteriet eller andre har mulighed for at læse dataene. 

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne er sendt til dig.

 

Ændring af dine betalingsoplysninger

Da PurePower ikke opbevarer dine betalingsoplysninger så kan dette ikke ændres under Din Konto. Hvis du vil ændre betalingsoplysninger er du nød til at stoppe dit nuværende abonnement og gentegne et nyt med dine nye betalingsoplysninger.

 

Ændring af dit abonnement

Du kan altid gå ind via PurePowers hjemmeside, logge ind og under “Mine abonnementer” hvor du kan finder dine oplysninger og kan ændre dine abonnementer, så som:

  • Se hvornår din pakkes sendes (de næste 10 datoer)
  • Springe datoer over
  • Sætte dit abonnement i bero (max 8 gange)
  • Stoppe dit abonnement

 

Ændringer af betingelserne for vores abonnementet?

Ændringer af denne aftale som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsættelse, kan af PurePower foretages uden forudgående varsel herom. Ændringer af denne aftale til ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles med et varsel på minimum 30 dage som meldes ud til den tilmeldte e-mail adresse.

 

Dine personlige oplysninger

For at det er muligt at få et abonnement på, er det nødvendigt at du lader dig registrere med følgende personlige oplysninger.

  • navn

  • adresse

  • telefonnummer

  • e-mailadresse

  • betalingskort

 

PurePower.dk benytter sig af et tredjepartsprogram til at håndtere abonnementer i systemet. Dette program gemmer følgende oplysninger:

  • navn

  • adresse

  • telefonnummer

  • e-mailadresse

  • betalingskort (gemmes kun i ePay som er vores betalings gateway)

Dine personoplysninger bruges kun til det formål, at kunne levere varen til dig samt at håndtere dit abonnement.

Oplysninger der er afgivet til PurePower hverken vidergives eller sælges og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.


Leveringspriser 
Priserne på varerne er inklusiv moms. Pris for levering er inkluderet og leveringen foregår som udgangspunkt med GLS

 

Levering
Varerne sendes den første hverdag i måneden og vil blive leveret inden for 2-3 hverdage. D

Misvedligehold

Misvedligeholder du din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne er PurePower berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel